BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 27 July 2009

anjoorrr !

Senin, 27 Juli 2009

" huaaa, no ! "

gni crita-na..

abs mndi n ngjain pe-er ~ ari ni kga ad les dlu, free ~, saya lgsung mnuju k kmar mami buad ngerjain dde..
nahh smpe' sna, saya dduk d krsi rias-na si mami,
tba" -->> jrooodd <<--
" upss "
ihh wao trnyata si papi naro salad nde ats stu, n hot pants ksayangan gua kna mayonaise-nahh, saya lgsung kbur + lari terbirit" + lari trsenyum" k kmar n gnti clanaa,
abs gtuhh pas saya naro hotpants k krnjang baju kotor
-->> shiutt <<--
something yg aluss nyenggol kaki ako, pas aq nengok..
" aaaaaaaaaaaaaa tikusssss, anjooorrr, najooonnggg, bbiii tolonginn, hhuhu :(( "
mna tuhh tikus tambun lgsung nyelonong tnpa blg 3 kta yg mnunjukan dy tuhh BERMORAL ~ ma'v, tolong, mkasi -->> kta pa' Sidiq <<-- ~ n anehh-na si bbi malah ketawa dgn seru sangad !
krna BT gilak, akhir-na saya mnju k dpn ruma dgn earphone yg nmpeell d telinga kanan saya,
nahh pas enjoy"-na bka pintu
-->> miao <<--
" huaaa, kucieennggggg, ngga mao "
tnpa ntup pntu saya lari k kmar dgn eks. ampir :((
anjor gilak, saya pling tkut-kan ma kucing, ahir-na setela kjadian tuhh saya cma brani kluar kmar buad mkn, mndi, n nge-ned !

huft, widiw~
apes gilak saya nihh ari..

0 comment: